sjunde december

vi är snart inne i mitten utav december, harre jisses vad detta året har flugit förbi. Jag har snart bott ihop med Love i ett år. Jag har på senaste inte kunnat komma in på min blogg av någon konstig anledning? Så här på bloggen har det inte hänt så mycket, men här hemma i mitt kök där har det då inte stått stilla, på senaste har både jag och faktiskt Love också bakat och lagat väldigt mycket mat. Tänkte dela med mig utav de recept som vi tyckte blev bäst. Kommer göra ett inägg till varje recept så de kommer att komma efter varandra här i bloggen.

för övrigt så mår jag bra, jag sitter och väntar på att tiden ska gå så att jag kan kl 13.00 kila ner till skolan och skriva det där satans matteprovet. Så efter kl 15.00 idag så leker mitt liv resten utav detta året.

Nu till helgen ska jag få fint besök av mina föräldrar, fabror och hans fru, mamma och pappas vänner och min kära lillasyster och sist och minst min älskade hund, kallsing. Ida och Kalle ska sova här hos oss men resten får ta in på hotel.

Helgen efter denna ska vi åka ner till helsningborg för att fira min födelsedag, då ska vi bland annat besöka grannlandet för lite shopping och mysig atmosfär, på lördagen blir det middag med släkt och vänner, inte så märkvärdigt att fylla 22?

Helgen efter det vet vi ju alla att det är julafon, och jag längtar som bara den. Det här är nog den julen som jag har längtat mest efter, varför vet jag inte. Det kan nog ha med att göra att jag inte bor hemma längre.

Efter jul händer det en massa roliga saker, jag och Love ska åka på spa och sen är det nyår osv... Nog om resten utav detta året, nu ska no få ta del av en massa smarriga recept som ni kan prova på såhär till jul.

puss

Kommentarer

Bring it on:

Namn:
Jag minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt /tanke :

Trackback
RSS 2.0