syskonhelg

min kära lilla syster är på besök och vi avnjuter just nu en världsmysig helg. idag har vi varit i stallet och snackat lite med flamman, Ida har till och med ridit lite :) sen har vi varit och kikat i världens mysigaste butik, jag köpte lite nytt pyssel till att dekorera mina ljus med. Jag tänker faktiskt börja sälja mina ljus snart så om du har ett önskemål eller kanske är sugen på något av de ljusen jag har gjort hittills så får du hojta till. Det kommer inte kosta så många ören, utan jag gör det bara för en rolig liten sak.

Nu slappar vi lite på soffan med kladdkaka och morötter med dipp, sen ska vi laga tacotårta och förbereda oss för lite ferre på stan. ska försöka att ta en massa fina bilder så att jag kan föreviga denna helg så bra som möjligt.


ljus som jag ska ge bort i present nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas ni har mysigt! Saknar dig!

2011-09-17 @ 21:30:35

Bring it on:

Namn:
Jag minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt /tanke :

Trackback
RSS 2.0