tjugoförsta september

gud vad tiden går fort, för fort.
just nu är jag hemma och mellanlandar från jobbet och stallet, är strax på väg till nästa jobb där jag ska vara halv 8.
Nu för tiden går mestadels av mina tankar just nu åt till att försöka tänka ut ett sätt som jag ska bli rik och tjäna pengar på, helst vill jag göra något som jag tycker är väldigt kul och helst så ska det inte behöva ta upp så himla mycket tid. tanken " det där kan du nog tänka på restan av ditt liv" har slagit mig. 
Annars?  jo, jag mår bra, flamman mår bra, Love mår bra och jag ska hem till mamma och pappa nu i helgen, bättre kan det ju inte bli ? ELLER jo ? det kan alltid bli bättre, det måste man tänka. Man får aldrig bara nöja sig med det lilla.

För någon dag sedan fick vi ett gamalt antikt våffeljärn av Loves mormor som vi provade igår, det var hur grymt som helst, våfflorna blev perfekta och det gick sjukt snabbt också. Det var riktigt länge sedan jag åt våfflor, åh gott var det.

nu måste jag fixa v en serverings frippa. puss


Kommentarer

Bring it on:

Namn:
Jag minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt /tanke :

Trackback
RSS 2.0