tolfte september

igår hade jag och Love fjorton månader, det firade vi med att först besöka naturhistoriska museumet, sen gick vi in till stan och kikade i små butiker, satte oss på ett fik och mös. Sen gick vi vidare på stan och kollade i typ ALLA butiker, till slut köpte jag ett par jeans och Love två tröjor. Sen trog vi hem och han hjälpte mig med lite matematik, sen åkte vi till Johannebar där vi mötte upp Petra och Mattias för en liten söndags middag, hur mysigt som helst. Nu är jag hemma och pluggar lite matte, jag ska snart till skolan och sitta där i 2,5 h, sen ska jag möta Mattias i/på haga för en fika. Efter det ska jag åka och hälsa på min älsklingshäst.


Kommentarer

Bring it on:

Namn:
Jag minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt /tanke :

Trackback
RSS 2.0