framtiden

nu kör jag igång igen med bloggen!
Sedan senast jag bloggade har jag både bakat och lagat en väldigt massa mat och godsaker framförallt runt juletid då gjorde jag bland annat saffransskorpor, skurna pepparkakor, kola, wienernougat, lussebullar, rockyroads, och chokolat crackers men nu lämnar vi julbaket bakom oss och blickat fram mot nya våriga recept.
Men just nu och denna månad lär det inte bli så mycket bak, dels för att jag tänkt att strunta lite i det onyttiga ett tag men också för att jag är luspank och har i stort sätt en tom kyl och frys och inte ett så värst inspirerande skafferi, nej nu knapar jag på det sista jag har innan jag har råd att fylla på med en massa gott igen. Dock så har jag fyllt frysen med en massa brödbak, bland annat rågbullar.
Det är väl så, är man fattig så ska det väl kännas också?
Istället ägnar jag mer tid åt Flamman, så att han är i en kanonform till vårsäsongen.
Jag har ju även fått nya jobb, det ena är på ett fritids för utvecklingsstörda ungdomar där jag borjade i mitten på december och det andra är på IF där jag börjar på onsdag i nästa vecka.
Så nu blickar jag framåt och ni som känner mig vet om att jag kommer att ha otroligt mycket roliga saker som händer här i början på år 2012. Var med och följ min resa här på bloggen!
Nu ska jag och min onepice ta tag i matteboken och läsa inför mitt sista prov som heter sannolikheter.
rågbullar

Kommentarer

Bring it on:

Namn:
Jag minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt /tanke :

Trackback
RSS 2.0