trettionde januari

et inte riktigt hur jag ska börja, ska jag börja berätta hur otroligt roligt vi hade på festen eller hur otroligt dåligt jag mådde igår? Låt oss börja med det roliga.
Kort sagt: Festen började med en god buffe som var inspirerad av vilda western, massa trevligt folk och kul bordsplacering. Det blev en del aktiviteter och rätt vad det var så stod jag och höll ett tal inför alla 50 pers varav jag kännde en handfull. aja.. i nästa ögonblick stod jag och var med på en "stor i käften tävling" den gick ut på att halsa, det skulle jag aldrig gjort. Vi dansade och hade verkligen hur trevligt som helst, tills att det var dax att ta taxin hem ca o1:3o då var både min och Fridas kväll klar för längesedan. Taxin fick på vägen hem stanna för Fridas räkning och jag somnade i sängen med huvudet i papperskorgen. Igår var jag som en levande död.
Idag fick jag ta tag i mitt liv på nytt igen, började därför med att tvätta, diska, baka och snart ska jag ta ett ryck med damsugaren innan jag beger mig till stallet.

Kommentarer

Bring it on:

Namn:
Jag minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt /tanke :

Trackback
RSS 2.0