western fest

På lördag vankas det western fest med full mundering och inspirerad mat med andra ord kommer det att vara fetefesten! Det ska bli riktigt kul och jag vet att det kommer hända en massa spännande saker under kvällen. Saken är den bara att jag inte riktigt har bestämt mig för vad jag vill ha på mig än. Hade det varit sommar och varmt så hade jag ju lätt kopierat outfiten ovan rakt av men nu lär det ju bli lite mer heltäckande. Fan.
Jag och Frida kommer vara här och förfesta lite och fixa V oss inför festen så då kan jag lova lite bilder på våra outfits om ni vill. Är det någon som känner att de har något bra tips så är ni naturligtvis välkommna med det.

Kommentarer

Bring it on:

Namn:
Jag minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt /tanke :

Trackback
RSS 2.0